Fluïde bedrijven
Vorige inspiratiesessie sprak Peter Hinssen de Stichting Corporate Communicatie toe met als thema “The Network always wins”. Hierbij benadrukte hij dat organisaties zich in een gloednieuwe wereld bevinden, waar een gans nieuw economisch denken zich heeft aangediend en waarin digitale netwerking de kern is.
Organisaties moeten hier slim en vooral snel en dynamisch mee omgaan. Ze moeten fluïde worden, wat gevolgen heeft voor hun omgang met klanten, medewerkers en hun corporate communicatie. Een hele uitdaging!
Start-ups en jonge organisaties hebben de fluïditeit al in de genen. Voor hen is “The Day after Tomorrow” immers al lang begonnen. In onze inspiratiesessie op vrijdag 21 oktkober 2016 gaven Yan Ketelers (Bubble Post), Tanguy Serraes (Talamini en Larmuseau) en Elke Wambacq (Dinobusters) een antwoord op hoe zij om gaan met fluïditeit en met hun corporate communicatie. Rogier De Langhe zorgde voor een boeiende inleiding.