The Day After Tomorrow
Op vrijdag 13 mei organiseerde Stichting corporate communicatie een inspiratiesessie met Peter Hinssen omtrent de impact van de digitale wereld op de corporate communicatie. We communiceren vandaag totaal anders dan pakweg twintig jaar geleden. Persconferenties zijn tweets geworden, klanten bellen niet, maar posten op Facebook, communiceren moet nu ook buiten de kantooruren.
Als communicatie-experten hebben we de taak om onze organisaties te begeleiden in deze omwenteling en ze klaar te maken voor de communicatie van morgen, waarbij mensen snel, duidelijk en eerlijk informatie krijgen.
Want met elkaar communiceren blijft -zelfs in een snel veranderende wereld- de basis van zowat alles.
Bekijk beelden van deze sessie
Programma
Onthaal
Inleiding door voorzitter van de Stichting Corporate Communicatie Moniek Delvou
Peter Hinssen
Panel gesprek met Peter Hinssen en Baptiste Van Outryve, Frédéric Petit, Steven De Smet, Katia Segers en moderator Bart Van Doorne
Afsluiting en netwerking (hapje en drankje)