De digitale hysterie voorbij. Tijd voor belevingsarchitectuur!
Al méér dan 10 jaar wordt aangekondigd dat het einde van de fysieke winkelruimte in zicht is, maar intussen bestaat ze nog steeds. Ondanks de opkomst van online winkels en e-commerce spelen fysieke winkels en shoppingcentra nog steeds een cruciale rol. Door een aangepaste architectuur, het juiste ontwerp en design een unieke klantenervaring te bieden, kunnen retailers een ‘gebouwd verschil’ maken in een digitaliserende wereld. Het gaat niet om technologie, maar om het benutten van de juiste (fysieke) kanalen voor een unieke klantenreis.
Schrijf u in via B2Build
Programma
Start Live Stream met een streepje muziek
Gino Van Ossel - De digitale hysterie voorbij. Tijd voor belevingsarchitectuur!
Een herbestemmingsproject met hoge akoestische & waterbegrenzing eisen – Van der Valk Hotel, Mechelen
Een functioneel en esthetisch gebouw begint met een slim architecturaal ontwerp – Nieuw hoofdkantoor Abetec Architecten & Ingenieurs
De Hamvragen
Slotwoord